fredag, januari 28, 2011

Det spökar på bloggen

I flera dagar har ”gillningar” och ”ogillningar” på bloggen försvunnit. Det kan hända då och då att en försvinner, men jag tror alltid att det är någon som försöker klicka två gånger på ett dygn, vilket innebär att den försvinner helt.
Men den här gången har det inte varit bara en eller två som försvunnit. På vissa inlägg har så många som fyra fem försvunnit och efter någon dag ytterligare fler.

Så jäkla skumt. Och irriterande. Men så såg jag att Emster, som jag tack vare den där länkkärleken börjat läsa lite smått, hade samma problem. Så jag säger bara: Fix it Blogger! Så här kan vi ju inte tvingas ha det!

2 kommentarer:

emster sa...

okej, nu tryckte jag GILLA här. okej nu får vi se!!

på ett av mina inlägg har det pendlat från 19 - 12 - 15 - 7 gilla? asså, vafan?

Matilda sa...

Den är kvar. Typiskt. När man vill make a point så funkar det aldrig. Hoppas på ett övergående problem i alla fall.