torsdag, april 19, 2018

Jag är bara krämpor

Tredje dagen däckad i dag och jag har på riktigt inte varit så här sjuk på evigheter. Positivt är att Niagarafallen börjat i min näsa, för det är iaf bättre med slem än med bara vrålont i halsen. Har på riktigt inte kunnat prata pga ont i två dagar. I dag har jag iaf kraxat lite. 
Tror dessutom jag har fått nåt knas i öronen. Känns som att det rinner blod i dem (det gör det inte, har tvingat A att kolla) och det värker konstant. Så nu har min självdiagnos gått från halsfluss till öroninflammation. Dessutom har jag sjukt ont i mellangärdet av allt hostande. Det är ju ingen diagnos, men ja. Jag är bara krämpor nu.
När ska jag bli frisk, kroppen? Kan du skynda på för i morgon ska det vara 18 grader varmt och jag skulle gärna gärna vilja sticka ut min svettiga kropp utanför den här lägenheten. 

Inga kommentarer: